Sunday, March 21, 2010

NUFERA -dapat meningkat dan membaiki sistem imun,meningkat kan kadar metabolisma badan dan anti-virus,anti-oksida,bakteria,kulat serta parasit yang semulajadi. Terbukti dapat membantu menyembuhkan demam termasuk denggi,batu karang dan cirit-birit.


NUFERA -minyak kelapa dara         Dikategorikan sebagai makanan berfungsi lengkap.
100% makanan,bukan ubat,bukan makanan tambahan
dan bukan herba/traditional.Merupakan makanan yang
dapat membantu tubuh badan berfungsi dengan baik.

Melalui kajian,pelbagai kesan positif ditemui,antaranya
dapat meningkat dan membaiki sistem imun,meningkat
kan kadar metabolisma badan dan anti-virus,anti-oksida,bakteria,kulat serta parasit yang semulajadi.
Terbukti dapat membantu menyembuhkan demam termasuk denggi,batu karang
dan cirit-birit.

Saranan Pengguna
Mencegah. ”Mencegah lebih baik dari merawat.”
1 Sudu 1 Hari. Semasa perut kosong. Sebulan guna 1 botol

Merawat
Penyakit peringkat awal : 2 Sudu 2 Kali Sehari. Semasa perut kosong. Sebulan guna 4 botol.
Penyakit peringkat kronik : 2 Sudu 3 Kali Sehari. Semasa perut kosong. Sebulan guna 6 botol.

Ibu Mengandung
Sangat baik digunakan oleh ibu yang mengandung. Menguatkan tahap ketahanan bayi dalam kandungan. Mudah bersalin. Mengelakkan penyakit kuning.

12oml @ RM40.00

Promosi RM35.00

TERBARU:-
NUFERA dalam bentuk kapsul.
khasiat dan fungsinya sama seperti cecair minyak nufera.

Saranan: Untuk Dewasa dan kanak-kanak 12thn keatas 2kapsul 3x sehari.Dan bagi
kanak-kanak dibawah 12thn 1kapsul 3x sehari.

100
kapsul @1 botol RM95.00

promosi RM90.00 @ 1 botol termasuk caj penghantaran.



TESTIMONI:-

Muhd.Norazmi.Kuala Terengganu.
Pekerjaan:pelajar
Demam Panas
        Satu hari saya telah jatuh sakit secara tiba-tiba.Badan saya panas dan sakit kepala yang amat.Kebetulan ayah kerja luar tiada siapa yang dapat menghantar saya ke klinik.Ibu telah memberi saya minum 2sb nufera sebagai alternatif.Belum pun 5min.saya muntah teruk.Tapi ibu memaksa saya minum sekali lagi katanya sebab saya muntah dan ubat tu mesti dah keluar semua.Selepas minum kali kedua saya tertidur.Alhamdulillah selepas bangun dari tidur saya dapati diri saya sihat tanpa demam lagi.

Nurillyani bt.Muhd Khairuddin
Kg.Seb.Baruh,K.Trg.
Pekerjaan:jururawat
Tel: 0199840422
Jantung Berlubang  
        Anak saya,Bibi Nur Khairunnisa 4th.telah di sahkan mengidap sakit jantung berlubang semenjak masih bayi lagi.Sistem imun nya amat lemah, mudah demam dan mengah.Ipar saya telah syurkan agar memberi anak saya minum nufera dan madu khaula.Semenjak itu, setiap hari minumannya selain susu ialah madu khaula yang dibancuh air kosong dan tak kala demam saya memberinya nufera.
       Alhamdulillah,anak saya membesar normal tidak seperti pesakit jantung yang lain.Pernah doktor di HBKT menahannya di wad selama 1 minggu untuk melihat kalau-kalau dia akan kebiruan ketika menangis ataupun bermain.Sehingga kini telah beberapa kali kami membawanya ke IJN.KL.Doktor telah menangguhkan pembedahan keatasnya demi memberi laluan kepada pesakit lain yang agak kronik.Syukur lah dan sehingga kini nufera dan madu khaula adalah kemestian untuknya.


Hanif.Kuala Terengganu.
Pelajar Sek Men Bt Besar,K.trg.
Demam Berlarutan

Pada Hari Raya Aidilfitri yang baru lalu saya telah terkena demam panas.
Selepas ke klinik dan makan ubat tanda untuk sembuh masih tiada jadi sekali lagi saya ke klinik tapi klinik yang lain pula.Walaupun makan ubat seperti yang diarahkan saya masih demam.Kebetulan kawasan tempat tinggal saya disahkan ada pengidap demam denggi.Oleh kerana bimbang ibu telah memaksa saya meminum nufera setiap 2jam 2sudu besar.Alhamdulillah,dgn izinNya esoknya saya telah boleh bangun seperti biasa,tiada lagi sakit kepala dan sakit seluruh badan.Tapi ibu masih memberi saya nufera 3 kali sehari selama 3hari.Saya yakin dgn Nufera .

1 comment:

wati said...

Baru-baru ni anak buah saya jatuh motor.selain badan,mukanya luka tergesel jalan raya.selepas menyapu nufera luka mjd kering dan sembuh begitu cepat sekali.Kami mmg pengguna Nufera krn ianya terbukti bagus.