Friday, March 26, 2010

MADU KHAULA - tirod,resdung,gastrik/ulser,batuk,sakit tekak, migrain,selsema,asma/lelah,buasir,gout/radang sendi,kencing manis,darah tinggi,letih lesu dan lain-lain.


MADU KHAULA -Dari pergunungan Azerbaijan di
Iran.
1.Penuh kepekatan saripati bunga semulajadi asli.
2.Sedap,berkhasiat dan mengandungi pelbagai vitamin,mineral dan zat yang tinggi.
3.Berfungsi sebagai anti- alergik,anti- anemia,anti- fungus,
anti-ulcer dan anti-septic.
4.Telah dibuat ujian makmal di piawaian antarabangsa dan UNIPEC dan di pastikan tidak di campur gula atau sirap.
5.Bagi menjamin mutu ,kerja mengeluarkan madu di jalankan secara manual tanpa memutar atau memerah dan
di botolkan secara terus dari pergunungan Azerbaijan.


KHASIATNYA?
Baik untuk tirod,resdung,gastrik/ulser,batuk,sakit tekak,
migrain,selsema,asma/lelah,buasir,gout/radang sendi,kencing manis,darah tinggi,letih lesu dan lain-lain.

Saranan: Diawali Bismillah dan niat minum 2sdb.diikuti air dengan sukatan suku gelas air.

Berat 1kg
Madu kosong RM65.00 sebotol
Madu sarang RM70.00 "

Harga promosi RM60.00


TESTIMONI

Dr.Mohd Yusri Phd
H/p 0197200271

Tirod
Isteri saya telah mengamalkan Madu Khaula ini sejak 2 bulan yang lalu,Sept'04 dan saya dapati beliau lebih bertenaga serta saiz tirod (goitre) semakin kecil.Madu lebah adalah satu sunnah Nabi SAW.Secara peribadi saya ikhlas menyokong penggunaan Madu yang berkualiti ini


Rosfatmawati
Indera Mahkota,Kuantan.Pahang
Suri rumah
Tel:0148280003

Lelah dan hamil
 Ketika sarat hamil anak ke4,saya telah menghidap lelah yang teruk.Sehingga suami terpaksa berhenti mencari kelinik ketika perjalanan balik dari Kota Bharu ke Kuantan.Oleh kerana keadaan saya itu doktor nasihatkan supaya bersalin secara pembedahan saja serta tidak dibenarkan hamil lagi demi keselamatan diri.Disepanjang masa selepas sehari di bedah saya telah amalkan madu Khaula.Alhamdulillah saya sihat dan bertenaga sentiasa.Luka pembedahan juga cepat sembuh.

No comments: