Sunday, March 28, 2010

HERBA KENCANA - untuk lelaki,wanita dan remaja yang mementingkan kecantikan dalaman dan luaran mereka.

HERBA KENCANA - Herba yang diadun daripada saripati bunga-bungaan dan buah-buah herba,yang memiliki khasiat menakjubkan bagi membantu penjagaan kesihatan diri secara menyeluruh dan terbukti berkesan bagi mengeratkan keharmonian rumah-tangga.merupakan satu perkongsian pengalaman hidup yang menakjubkan
oleh pengasasnya,Encik Ismadi Zawawi,Herba Kencana adalah anugerah Ilahi yang boleh dinikmati setelah mengamalkannya secara teratur.Ia berfungsi sebagai permakanan kesihatan lengkap sesuai untuk semua golongan wanita ,lelaki dan kanak-kanak.Penemuan unik ini boleh dianggap sebagai 'Klimaks Fantasi' bagi wanita dan lelaki yang mementingkan kecantikan dalaman dan luaran mereka.



Cara makan :- 1 atau 2 kapsul 2 kali sehari selepas makan
 

60 kapsul @ RM45.00 Promosi RM40.00

TESTIMONI

.Muka berjerawat Wajah saya berjerawat batu,selalu selsema,bersen dan gatal2 muka.berbagai ubat telah saya gunakan namun tiada perubahan.Setelah diperkenalkan Kapsul Herba Kencana saya memberanikan diri untuk mencuba.Ketika mengamalkan nya,jerawat telah keluar dg banyak hingga ke leher dan hidung berhingus teruk tapi saya tetap meneruskannya.Alhamdulillah berkat sabar dan izin dari yang maha Esa,saya sekarang telah pulih normal malah muka saya licin tanpa kesan parut jerawat.Tiada lagi rasa malu dan rendah diri.Kini ibu saya juga menjadi pengedar Herba Kencana kerana terbukti keberkesanannya.
MUHD FIKRI HAKIM H/p 017-3784551

Kepala berkerak dan gatal2.

Mula2 saya sangka kepala saya berkelemumur.Walaupun menggunakan syampoo anti kelemumur,masih tidak dapat atasinya.ianya sungguh memalukan,kepala saya berhabuk dan kelemumur itu mula melarat hingga ke kening.Jenuh saya berjumpa doktor swasta dan ke klinik kerajaan,bila berjumpa pakar hanya shampoo yang di beri tapi tetap tak berkesan.Guru dan kawan menuduh saya tidak tahu menjaga kebersihan diri.Akhirnya saya
di pertemukan dengan herba kencana.Alhamdulillah kini saya boleh tersenyum bangga
kerana telah berjaya mengatasi masaalah itu.kawan2 pun tidak menghindar lagi.

Muhd.Faiz Syukri H/p 012-6801404



Susah Buang Air Besar
Saya seorang jururawat pelatih.Masalah saya ialah susah untuk membuang air besar dan kadang2 sembelit.Hal ini betul2 mengganggu keselesaan dan buat saya tidak tenteram.Pelbagai ubat saya telan tapi kesannya sementara saja.Selepas diperkenal dan seterusnya mengamalkan Herba Kencana, igauan buruk saya telah berlalu.Setiap pagi saya mesti ke tandas,badan terasa ringan dan cerdas.Sehingga kini saya masih lagi mengamalkam H.K.

Wahidah H/p 017-4717107

2 comments:

Anonymous said...

Mati putik disebabkan gangguan urat saraf dimana pengaliran darah ke faraj terutama biji kelentit terganggu menyebabkan kelentit tidak menegang.

Walaupun kelentit dirangsang, ia tetap kendur dan tiada rasa ghairah menyebabkan wanita itu sukar klimak dan kurang berminat pada sex.

Banyak faktor yg mempengaruhi mati putik dikalangan wanita terutamanya terlalu letih bekerja, penyakit2 faraj dan juga wanita yg kerap melancap menyebabkan urat saraf di kelentit rosak.

Anonymous said...

ini mcm fakta berbaur sundal yg direka-reka..